Linahlynn

Ruang pencarian

Isnin, 14 Disember 2015

SITI NORDIANA UCAP TERIMA KASIH KEPADA PEMINAT.

Siapa undi Nana Malam tadi tak sia-sia...

Ucapan nana selepas bergelar juara yang didapati di fanpage nana.


Ramai juga peminat-peminat Nana ini ya. Termasukla saya. Semoga Nana Berjaya di sana..Minat Nana sangat-sangat.

Nana Telah menjuarai tempat pertama dan membawa pulang wang tunai bernilai RM100,000 , trofi serta pakej percutian ke Madrid, sepanyol serta berpeluang merakamkan sebuah lagu baru terbitan astro(bestnya, Tak sabar tunggu album baru Nana)

Manakala di tempat kedua, disandang penyanyi Farahdhiya yang membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM50,000, trofi serta pakej percutian ke beijing bernilai RM15,000. (Lagu beliau yang popular suatu ketika dahulu ialah "Bertakhta di Hati" pada tahun 2004.


Tempat ketiga pula. disandang  oleh Ezad (exist) yang juga membawa pulang wang tunai berjumlah RM 30000, trofi berserta pakej percutian ke Lombok(Indonesia) bernilaiRM6000.

Pentas final ini diadakan di auditorium Majlis Bandaraya Shah ALam (MBSA). Walaupun ramai mengatakan tiket terlalu m ahal namun ia tidak menghalang peminat-peminat menyaksikan konsert akhirt Gegar Vaganza 2015 itu.

Pada malam itu, juri tetap iaitu Datuk Ramli MS dan Datuk Khadijah Ibrahim dan manakala Dato Jamal Abdulah dan Dato Rosyam Nor sebagai juri jemputan. Manakala, hos program ini diserikan oleh pengacara Nabil Ahmad dan Jihan Muse.

Tiada ulasan: