Linahlynn

Ruang pencarian

Jumaat, 22 Januari 2016

Apa itu Nuffnang


Hai semua,
Hari ini saya nak becerita sikit tentang Nuffnang walaupun saya agak lewat mengetahuinya. Mungkin kalau saya join dari dulu sudah tentu hasil Nuffnang saya bertimbun-timbun. Tak payah kerja. Hehe angan-angan dulu... betulkah??? mungkin juga la kan...

Kali ini baru saya sedar, daripada online fb, twiter, instagram tak mendatangkan faedah. Lebih baik kita buat blog. Lepas post apa-apa cerita bolehlah share dekat laman sosial macam saya cakap tadi. Dapat juga hasil. Macam mana hasil itu dapat? ini nak bagitahu ini.

Mula-mula kenalah daftar dulu dekat laman web Nuffnang. Lepas daftar. berbalik ke blog. Iklan itu automatik akan muncul dalam blog anda. Tapi, kangkawan kena lah rajin update blog anda. Kalau trafik tak naik, Iklan pun susah nak dapat(Maksud saya iklan tak muncul di blog).Betul tak pakar blog? Kalau salah betulkan.

Macam mana dapat duit dari iklan nuffang ini? ok, macam ini? saya mula-mula pun tak tahu tapi saya Google jawapanya. Hihihi✌

Macam ini. Kalau salah satu pelawat blog klik iklan yang ada, ah dari situlah kita dapat duit.

Oklah, setakat ini saja. saya bercerita tentang Nuffnang. Kalau sudi silalah follow blog saya. Saya pasti follow anda balik.

p/s Linahlynn menulis untuk mengisi masa lapang.✌

Tiada ulasan: