Linahlynn

Ruang pencarian

Selasa, 26 Januari 2016

Fan Page saya

Kali ini saya nak share fan page saya. Saya minat kerana hobi , bisnes dan mengisi masa lapang.

Macam-Macam ada
sesiapa minat bershopping , disinilah tempat dia. Saya ada jual pelbagai baju seperti T-shirt , dress, legging , skirt , jubah / baju kurung dan sebagainya. Harga dari RM20-RM75 mengikut design.
Ada pre-order dan ready stock.  Kalau pre-order tempohnya 7-10 hari masa berkerja manakala ready stock 2-3 hari masa berkerja.
kalau nak bertanya, pm ja di page.

 Jubah/baju kurung
Disini saya jual pakaian muslimah. Range harga dari RM20-RM75. Semuanya saya jual Ready Stock.

Fan kajol 
Ini pula, lain sikit. Saya buat untuk share gambar dan video Kajol. Saya peminat kajol sejak Kuch-kuch hota hai  sehingga sekarang. Kalau minat dengannya like la page ini.

Jadilah bijak
Dengar tajuk pun lain. Ia dibuat sebab tempat saya share tentang blog dan sebagainya. Disni saya akan share apa yang saya nak baca, lihat dan sebagainya.

Oklah, setakat ini saja saya boleh tulis tentang page saya. Terima kasih kerana singgah.

Tiada ulasan: