Linahlynn

Ruang pencarian

Ahad, 14 Februari 2016

Riview Filem Deadpool (2016)

Siapa dah tengok filem Deadpool? Best tak? Bagi saya biasa-biasa saja. Bolehlah cuma ada aksi yang terlebih ganas. Tak sesuai untuk ditonton oleh kanak-kanak.


Sinopsis Filem  Deadpool (2016).
Filem ini mengisahkan Wade Wilson (Ryan Reynolds) yang mempunyai kanser di tahap terakhir. Dia telah ditawarkan oleh sebuah organisasi untuk mehilangkan kanser tersebut .Demi cintanya kepada kekasihnya,Venissa Carlysle dia telah terima tawaran tersebut. Namun sebaliknya berlaku, walaupun kansernya hilang ia telah memberi kesan yang negatif terhadap dirinya apabila tubuhnya dijadikan sebagai bahan superhero demi kepentingan kepada organisasi itu. Misi Wade membalas dendam terhada Francis yang membuat wajahnya menjadi buruk dan menyelamatkan kekasihnya. Itulah sedikit tentang filem Deadpool. Kalau nak tahu lebih lanjut tengok dekat panggung.

Baca juga : Riview Filem The 5th wave
 
Filem ini berunsurkan kekerasan ekstrem, penampilan tak senonoh dan adegan seks - Walaupun ada adegen dipotong tetapi masih sama tetap tak sesuai. Keganasan melampau batas. Dengar-dengar dekat China, filem ini tidak ditayangkan. Siapa minat filem ini p lah tengok.

Tiada ulasan: